Nieuws Onze klantenservice is uitgebreid met WhatsApp
Onze klantenservice is uitgebreid met WhatsApp

Tim | 7 juli 2020


Sinds kort hebben wij WhatsApp aan onze klantenservice toegevoegd. Een nieuwe manier van communiceren met onze klanten en contacten. Dit is uiteraard naast ons normale telefoonnummer en e-mailadres, waar wij ook gewoon bereikbaar op zijn.

Klantenservice via WhatsApp

Rechtsonder in uw scherm staat het icoontje van WhatsApp. Als u hierop klikt, komt er een scherm tevoorschijn. Hierin staat het volgende:

“Momenteel testen we onze klantenservice door middel van WhatsApp. Uitproberen? Dat kan! Je stuurt een WhatsApp via het icoon en een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk reageren

Wat kun je doen?

  • Afspraak maken
  • Algemene vraag stellen
  • Status bestelling opvragen

Let op: je kunt geen bestellingen plaatsen. Dit dient via de persoonlijke webshop gedaan te worden.”

Voor het maken van een afspraak, het stellen van een algemene vraag over Business Fashion of duurzaamheid en het opvragen van de status van een bestelling zijn wij dus beschikbaar via de berichtendienst. Voor vragen over inhoudelijke onderwerpen betreft uw klanten login, willen wij wel vragen gewoon te bellen of een e-mail te sturen. Dit zodat wij u sneller en makkelijker kunnen helpen.

Uw totaalleverancier voor bedrijfskleding en PBM's in Utrecht en omgeving.
© 2000 - - Business Fashion